Життя без трудових книжок: готуємося до електронного трудового стажу. Облікові помилки кадровика та правила їх виправлення (особова картка, графіки роботи та відпусток, накази тощо)
3 грудня 2019 року
Життя без трудових книжок: готуємося до електронного трудового стажу. Облікові помилки кадровика та правила їх виправлення (особова картка, графіки роботи та відпусток, накази тощо)
Спікер: Мойсеєнко Тетяна
Вартість участі – 1950 грн
Знижки: За 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%! Знижка при реєстрації через сайт: 3%!

Спікер: Мойсеєнко Тетяна -шеф-редактор 7семінар.ком, податковий консультант, експерт з трудового права та кадрового обліку.

 

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

«Життя без трудових книжок: готуємося до електронного трудового стажу.

Облікові помилки кадровика та правила їх виправлення (особова картка, графіки роботи та відпусток, накази тощо). Робочий час 2019/2020: норми, види, змінна робота, неповний час. Поденний та підсумований облік робочого часу. Графіки змінності та Табель обліку робочого часу»

Розділ І. Життя без трудових книжок: готуємося до електронного трудового стажу

1. Трудові книжки сьогодні:

  облік, зберігання та видача працівникам - головні тези 

  найпоширеніші помилки заповнення трудових книжок та поради щодо їх виправлення 

2. Без трудових книжок завтра:

  огляд проекту постанови КМУ «Порядок обліку трудової діяльності працівників»

  чотири кроки, які необхідно буде пройти кадровику для передачі до Пенсійного фонду сканованих відомостей з трудових книжок працівників 

  якщо записи в трудових книжках помилкові, нечіткі або працівник має декілька трудових книжок... Які дії можливі зі сторони кадровика?

  чи зможе роботодавець і надалі зберігати трудові книжки та вносити в них записи про роботу за зверненням працівника? 

  як будемо визначати основне місце роботи працівника?

  де зберігатиметься електронна інформація фізичних осіб про їх трудовий стаж?

  чи зможе і як саме фізична особа самостійно передати скановані копії сторінок своєї трудової книжки до Пенсійного фонду 

 

Розділ ІІ. Облікові помилки кадровика та правила їх виправлення (особова картка, графіки роботи та відпусток, накази):

  1. Види документів, з якими працюють кадровики: первинні, облікові, розпорядчі. 
  2. Особова картка працівника: обов’язковий паперовий облік?! Штрафи за порушення 
  3. Графіки роботи, змінності, відпусток: що їх об’єднує і що відрізняє? 
  4. Накази по особовому складу не підписані працівником?! Які ризики виникають и коли
  5. Повідомлення про прийняття на роботу: подали невчасно або помилкове? Як виправити та які штрафи загрожують роботодавцю
  6. Стажування працівника - це не випробування та не практика. Як правильно оформити стажування, щоб не створити скритих трудових відносин?
  7. Кадрові процедури переведення: коли вони можливі, а коли прийдеться «звільнити/прийняти». 

 

Розділ ІІІ. Робочий час 2019/2020: норми, види, змінна робота, неповний час. Поденний та підсумований облік робочого часу. Графіки змінності та Табель обліку робочого часу.

  1. Норма робочого часу на 2019 та 2020 рік: затверджуємо за наказом керівника.
  • Локальні документи роботодавця щодо робочого часу на підприємстві: правила ВТР, положення про робочий час тощо.
  • Як визначається норма часу при роботі змінами
  • Чи може бути «норма» робочого часу індивідуальною для окремих працівників (меншою чи більшою)?
  • Документальне оформлення локальних документів для введення змінного графіка роботи. Вахтова робота.
  1. Види робочого часу: відмінності та випадки їх застосування. Робочі дні, робочі зміни: їх відмінності і порівняння. Чого не може бути при змінній роботі?
  2. Графіки змінності:
  • Види, порядок складання та роботи за ними. Приклади складання графіків
  • Заміни в графіках змінності. Поширені помилки роботодавців.
  • Чи вносяться до графіку змінності відпустки, які заплановано у графіку відпусток?
  • Яка відповідальність за порушення складання графіків змінності?
  1. Облік робочого часу в Табелі:
  • Порядок складання, умови дотримання і не дотримання типової форми табеля
  • Відображення відпрацьованих змін в годинах по дням, святкові дні у змінах, вихідні, початок і кінець місяця, нічні години, переведення годинників. Приклади заповнення табеля.
  1. Підсумований облік: варіанти облікового періоду, підрахунок годин, звільнення та прийняття працівників в середині облікового періоду.
  2. Понадурочні години: як рахувати при різних облікових періодах. Приклади розрахунку. Діючі обмеження, заборони і дозволи для понадурочної роботи.
  3. Міжзмінні перерви, час відпочинку: як дотримуватися та які наслідки очікувати роботодавцю у випадку недотримання?
  4. Перерви на обід при змінних графіках роботи: як прописати, виконувати і коли обід може бути не визначений
  5. Неповний робочий час: його види і документальне оформлення. В яких випадках може бути встановлено неповний робочий час?

Вартість участі у семінарі: 1950.00 грн(без ПДВ).

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%! Знижки постійним клієнтам. Знижка при реєстрації через сайт: 3%!

У вартість входить: навчання, консультації кваліфікованих фахівців, відповіді на питання, що стосуються теми семінару, добірки нормативних документів з новітньою інформацією, можливість спілкування з колегами-бухгалтерами, кава-брейк, обід, канцтовари

День проведення семінару:
вівторок

м.Київ, вул. Михайлівська, 1/3

Дата і регламент семінару:
03.12.19, вівторок 10:00