АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ЗМІНИ ТА НОВАЦІЇ В ОПЛАТІ ПРАЦІ ТА ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ. КАДРОВИЙ АУДИТ. ВИПРАВЛЯЄМО ПОМИЛКИ. КОНТРОЛЬ ДЕРЖПРАЦІ. ШТРАФ
29 квітня 2021 року
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРО ЗМІНИ ТА НОВАЦІЇ В ОПЛАТІ ПРАЦІ ТА ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА. ЕЛЕКТРОННІ ТРУДОВІ КНИЖКИ. КАДРОВИЙ АУДИТ. ВИПРАВЛЯЄМО ПОМИЛКИ. КОНТРОЛЬ ДЕРЖПРАЦІ. ШТРАФ
Спікер: Казначей Галина
Вартість участі – 1000 грн
Знижки: За 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

Казначей ГалинаЛектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”;, автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей»

Cесія 1 . Пакет кадрових документів, які повинні  бути у ФОПа

Кадрові документи та положення:

  • Правила внутрішнього трудового розпорядку
  • Штатний розпис
  • Посадові інструкції
  • Положення про оплату праці
  • Положення про табельний облік
  • Табель обліку робочого часу

Cесія 2. Прийняття працівників на роботу у ФОПа

Оформлення працівників

  • Повідомлення у податкову про прийняття на роботу: коли подається, що робити коли забули подати або що робити, якщо працівник не вийшов на роботу
  • Трудовий договір у письмовій формі
  • Види трудових договорів: безстрокові, строкові, тимчасові та сезонні
  • Особливості укладення трудового договору за сумісництвом
  • Випробувальний термін: як правильно оформити та що це дає
  • Заповнення особової картки працівника: як правильно заповнювати та вести
  • Електронні трудові книжки
  • Як відрізнити позаштатника, «дистанційника» та надомника: нормативне регулювання
  • Позаштатник: коли створюється позаштатне робоче місце ,як  вивести працівника поза штат та правильно це задокументувати
  • Надомник: як організувати та оформити роботу надомника, а також які існують правила та обмеження для надомників
  • Дистанційний працівник –як правильно оформити.
  • Нерезиденти

Сесія 3 Нетипові працівники у ФОПа

Сесія 4. Відпустки: алгоритми документального оформлення

Нормативне регулювання відпусток та їх документальне забезпечення на підприємстві

  • Види та тривалість відпусток: основні та додаткові
  • Створення графіку відпусток, внесення змін та доповнень
  • Оформлення Попередження про початок відпусток та Заяви на відпустку
  • Оформлення Наказу про надання відпустки
  • Порядок виплати відпускних
  • Табелювання відпускних

Розрахунок середньої зарплати

  • Які виплати враховуються при розрахунку середньої зарплати
  • Як визначити розрахунковий період та кількість календарних днів, в тому числі в нестандартних ситуаціях
  • Розрахунок середньої зарплати та відпускних
  • Як правильно враховувати премії за місяць/квартал/рік при розрахунку середньої зарплати
  • ОСОБЛИВІ ВИПАДКИ: Алгоритм розрахунку середньої зарплати за 2 місяці

Сесія 5. Розрахунки зарплати та оплата праці

Вимоги по оплаті праці

  • Строки, періодичність та місце виплати зарплати
  • Повідомлення працівника про умови та розміри оплати праці
  • Вимоги по виплаті зарплати готівкою та на картку
  • Гарантії забезпечення мінімальної заробітної плати
  • При неповний зайнятості
  • За скороченої тривалості робочого часу
  • За умов підсумованого обліку робочого часу
  • Оплата роботи в надурочний час, у святкові і неробочі дні, у нічний час – як організувати та правильно оплатити
  • Види доплат, премій, разових допомог: умови надання та порядок оформлення
  • Як оплатити, якщо працівник не виконав норми виробітку
  • Оплата простою
  • Порядок зменшення окладів, скасування доплат та зміни умов праці
  • Випадки збереження середньої зарплати: строковики, контрактники та ін.
  • Індексація зарплати
  • Встановлення розміру добових та їх обмеження
  • Положення про відрядження на підприємстві: що повинно містити та як правильно оформити
  • Оформлення Наказу про відрядження та Кошторису
  • Які вимоги до оформлення Звіту про використання коштів наданих під звіт або у відрядження: хто складає та затверджує
  • Вимоги щодо оплати праці працівників, які знаходяться у відрядженні, та надання додаткових вихідних, якщо відрядження припадає на вихідний день

Сесія 6. Відрядження працівників

Вартість участі в вебінарі 1000,00 грн без ПДВ

У вартість включено:

Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;

Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій);

Вартість участі одного слухача семінару -  2050,00 грн. (Без НДС)

(Всі вимоги карантинного режиму обов'язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами) кількість місць в групі обмежена

У вартість включено:

Обід в ресторані готелю; Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);

Набір канцтоварів; Можливість спілкування з лекторами та колегами;

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%! 

У вартість входить: навчання, консультації кваліфікованих фахівців, відповіді на питання, що стосуються теми семінару, добірки нормативних документів з новітньою інформацією, можливість спілкування з колегами-бухгалтерами, кава-брейк, обід, канцтовари

День проведення семінару:
четвер

м.Київ, вул. Михайлівська, 1/3

Дата і регламент семінару:
29.04.21, четвер 10:00