ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ 2021- ВАЖЛИВЕ! ЕЛЕКТРОННА ПЕРВИНКА: Покроковий алгоритм Взаємодія «ПОПУЛЯРНІ» ВИТРАТИ – завжди є про що поговорити! ТОП 10 питань!
12 листопада 2021 року
ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ 2021- ВАЖЛИВЕ! ЕЛЕКТРОННА ПЕРВИНКА: Покроковий алгоритм Взаємодія «ПОПУЛЯРНІ» ВИТРАТИ – завжди є про що поговорити! ТОП 10 питань!
Спікер: МІЛОН-КОЗЛОВА Марина
Вартість участі – 1500 грн
Знижки: Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

МІЛОН-КОЗЛОВА Марина Євгенівна -Аудитор, податковий консультант, Методолог (IPFM, АССА DipIFR Rus), САР.
Читає семінари по податкам з 2000р. Розробник, рецензент метод.посібників по бух.обліку та податкам.Нагорода «Кращий бізнес-тренер 2009р. у Східній Європі».
Нагороди Аудиторської палати України за внесок в розвиток МСФЗ в Україні. Сертифікати: САР, АССА Dip, ICFM.Практичний досвід проведення аудиторських перевірок.

 ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

1. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ ВИТРАТ.
• Чим цікава облікова політика підприємства податківцям?
• Облікова політика: правила розробки і затвердження.
• Які положення потрібно включати до наказу про облікову політику.
• Критерії суттєвості.
• Зміна облікової політики: оформлення та наслідки.
• Наслідки невиконання наказу про облікову політику.
• Які ризики можуть визнати податківці при аналізі фінансової звітності підприємств.
• Спізніла первинка: як відобразити витрати.
• Акт надання послуг: як скласти, щоб підтвердити реальність операції.
• Якщо дата оформлення акту - неробочий день.
• Зміст і обсяг господарської операції. Одиниця виміру в акті.
• Послуги, зв'язок яких з діяльністю підприємства не співпадає.
• Щодо підписання первинних документів.
• ФОПи. Документи при роботі з підприємцями.
• Коли бухдовідка - первинний документ?
• Легалізація та переклад іноземних документів.
• Електронний документообіг з контрагентом: на що звернути увагу.
• Основні вимоги до електронного документу.
• Чи потрібно роздруковувати електронні документи (ЕД) при податковій перевірці.
• Електронний підпис на ЕД.
• Дата складання і дата підписання ЕД.
• Терміни зберігання документів в паперовому та електронному вигляді.

2. ОСНОВНІ ЗАСОБИ (ОЗ): ТОП-ПИТАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО І ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ.
• Що необхідно прописати в обліковій політиці п/п щодо обліку ОСЗ.
• Первинні документи з обліку ОЗ і МНМА.
• Ліквідаційна вартість дорівнює нулю: коли можна?
• Можливість зміни терміну корисної експлуатації ОЗ.
• ОЗ з нульовою залишковою вартістю - варіанти обліку.
• Безоплатні необоротні активи. Що вігідніше «знайти» об'єкт, або отримати в подарунок? Як відобразити такі об'єкти в обліку.
• Бухгалтерська Дооцінка ОЗ як Механізм Збільшення чистих активів.
• Продаж ОЗ: бухгалтерський, податковий облік, ПДВ-нюанси.
• Ліквідація ОЗ - які документи необхідно мати, щоб «з користю» відобразити цю операцію в обліку.

3. ОБЛІК ВИТРАТ НА ОРЕНДУ У ОРЕНДАРЯ
• Оренда майна: яку первинку оформляти?
• Повернення поліпшених орендованих ОЗ: податкові наслідки у орендаря.
• Гарантійний платіж по оренді: ПДВ, дисконтування.

4. АВТОМОБІЛЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ОБЛІКОВІ, ПОДАТКОВІ ТА ДОКУМЕНТАЛЬНІ АСПЕКТИ
• Накази, пов'язані з експлуатацією автомобіля.
• Оренда автомобіля у свого працівника.
• Виплата працівникові компенсації за використання особистого автомобіля.
• Позика автомобіля.
• Списання ПММ, за якими нормами, оформлення документів.
• Наднормативне списання палива - податкові наслідки.
• Чи можна визнавати витрати на ПММ, придбані працівником після робочого часу?
• Маршрут в дорожньому листі.
• Заміна шин та акумуляторів.

5. ОБЛІК ТМЦ: АКЦЕНТИ ОБЛІКУ!
• Що необхідно прописати в обліковій політиці п/п щодо обліку запасів.
• Життєві ТТН-питання.
• Уцінка: коли проводити і кому це вигідно?
• Нестачі, розкрадання, не господарське використання.
• Рекламні роздачі: оформлення документів, що з ПДФО, ЄСВ, ПДВ?
• Спецодяг, фірмовий одяг - нюанси обліку.

6. ОПЕРАЦІЇ З ЗАБОРГОВАНОСТЯМИ (Сумнівні. Безнадійні).
• Списання безнадійної дебіторки за рахунок резерву сумнівних боргів (РСБ), без РСБ - податкові різниці
• Хто зобов'язаний створювати РСБ?
• Що необхідно вказати в наказі про облікову політику щодо РСБ?
• Карантин і строки позовної давності.
• Дохід від списання кредиторської заборгованості

7. ТОП-ПИТАННЯ З ДИСКОНТУВАННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ.
• Що дисконтуємо? Як дисконтуємо. Ставка дисконтування.
• Безпроцентне поворотна фіндопомога від засновників.
• Допомога з терміном повернення менше року, але з подальшою пролонгацією - проблемна операція при перевірці!
• Довгострокові кредити (процентні позики).
Дисконтування та відображення доходу. Яка відповідальність за ігнорування дисконтування.
• Позика і позовна давність.
• Документальне оформлення операцій, пов'язаних з дисконтуванням.

8. ІНШІ ВИТРАТИ З ЖИТТЯ ПІДПРИЄМСТВА.
• ПДВ у витратах: в яких випадках це можливо, документальне оформлення таких операцій
• Допомога неприбутковим організаціям: документи, податкові різниці
• «Штрафні» коригування фінансового результату
• Розрахунок курсових різниць при частковому погашенні монетарної заборгованості
• Документальне оформлення витрат на навчання співробітників, навчальні семінари для керівників: чи можна обійтися без ПДФО / ВЗ
• Документи на виплати працівникам, які не пов'язані з виконанням трудових обов'язків (нецільова благодійна допомога, допомога на лікування, подарунки та ін.) - на що звертають увагу податківці під час перевірок.

Вартість участі одного слухача семінару -  1500,00 грн. (Без ПДВ)

Надається підбір ексклюзивних слайдів в друкованому вигляді (доставка Новою Поштою)

 

У вартість входить:

  • ДЛЯ УЧАСНИКІВ У ВЕБІНАРІ:
  • підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камер можливість прямого спілкування з лектором
  • консультації (в т.ч. індивідуальні) експертів
  • відповіді на індивідуальні запитання надіслані заздалегідь
  • ексклюзивні добірки матеріалів та презентаційні матеріали
  • кожен учасник отримує бухгалтерський комплект документів (заздалегідь приславши нам вашу поштову адресу)

День проведення семінару:
пʼятниця

м.Київ

Дата і регламент семінару:
12.11.21, пʼятниця 10:00