Контрольовані іноземні компанії (КІК) — декларування КІК, фінансовий облік, ставки і адміністрування, звітність, контролери, штрафи, ліквідація іноземних компаній, CRS, зміна статусу резидент
23 лютого 2022 року
Контрольовані іноземні компанії (КІК) — декларування КІК, фінансовий облік, ставки і адміністрування, звітність, контролери, штрафи, ліквідація іноземних компаній, CRS, зміна статусу резидент
Спікер: КУЗНЕЧИКОВА Елена
Вартість участі – 2450 грн
Знижки: Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

Спикер:

КУЗНЕЧИКОВА ЕленаАдвокат. Управляющий партнер Юридической компании «LAW GUIDE».
Практикует с 1999 года. ВЭД, инвестиционный консалтинг, налоговое планирование и защита активов, разрешение споров с гос. органами и споров между субъектами хозяйствования.Специализируется на вопросах построения холдинговых структур, вопросах налогового и корпоративного планирования (включая международное), структурировании M&A-сделок и подготовке бизнеса к продаже.
Привлечение финансирования и сохранение конфиденциальности владения активами.
Взаимодействие с украинскими и международными банками. Споры с налоговыми и таможенными органами.
Сертифицированный специалист по управлению активами. Спикер многочисленных семинаров
.

1: ЗАКОН № 1914-ІХ (Проект Закону № 5600)!

1.1. Деталізація правил розрахунку ПДФБлок О від інозе Реєстрація за телефонами: (097) 008 17 16, (050) 567 08 91, Ваш менеджер - Людмиламного доходу з:

  • Прибутку КІК;
  • Інвестиційного прибутку;
  • Виплат доходу від партнерств, трастів, фондів та інших утворень без юр. особи.

Блок 2: КІК - ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ПРАВИЛ В УКРАЇНІ з 2022 року!

2.1. Визначення контрольованих іноземних компаній (КІК).

2.2. В чому суть правил контрольованих компаній в Україні і в світі.

  • Оподаткування нерозподіленого прибутку офшорних структур.

2.3. Які структури будуть вважатися КІКами?

  • Чи передбачені винятки?
  • Яка правила КІК щодо фондів і трастів та ін.

2.4. На кого ляжуть зобов'язання в рамках правил КІК?

  • Визначення «контролюючої особи» - пороги володіння, правила розрахунку часток володіння і критерії «фактичного контролю».
  • Чи є ризики для українських бухгалтерів, що керують іноземними рахунками своїх бенефіціарів?
  • Як уникнути статусу «контролера»?
  • Чи буде «виходом» розмивання часток?
  • Хто буде нести КІК-ризики при сукупному контролі над КІК?

2.5. Фактичний контроль.

  • Фактичний контроль в рамках КІК.
  • Фактичний контроль для критеріїв постійних представництв (ПП).
  • Фактичний контроль для визнання нерезидентної компанії резидентом України.
  • Чи є різниця?

2.6. Звільнення від оподаткування за правилами КІК.

  • На які випадки поширюється?
  • Пороги прибутковості.
  • Чи можна не платити додаткові податки, володіючи звичайним офшором?
  • Чи можна вивести з-під оподаткування прибуток будь-якої кіпрської компанії?
  • Компанії з яких юрисдикцій не збільшать податкове навантаження українських бенефіціарів?
  • Які податкові рішення під ударом в першу чергу?

2.7. Ставки ПДФО для бенефіціарів КІК.

  • Умови їх застосування.
  • Яким умовам належить відповідати для можливості застосування найнижчих ставок в 5% і 9% ПДФО?

2.8. Безподаткова ліквідація КІК.

  • Умови на терміни застосування.
  • Чи можна ще встигнути стрибнути в останній потяг?

2.9. Санкції за порушення правил КІК.

  • Пільговий «тренувальний» період.
  • Неподання КІК-звіту - ризик або вигідна стратегія?

2.10. Розклад КІК-апокаліпсиса.

  • Дорожня карта важливих дат застосування правил КІК (для українських резидентів - фізичних і юридичних осіб).

 

Блок 3. ВИЗНАЧЕННЯ БАЗИ ОПОДАТКУВАННЯ    КІК-ЗВІТНІСТЬ.

3.1. База, об’єкт оподаткування. Скоригований прибуток КІК - особливості розрахунку.

  • Результат інвестиційних операцій з ЦП, облік збитків, операції з пов'язаними особами, обмеження по процентних витратах, облік прибутку ПП.
  • Зменшення об'єкту оподаткування на суму податків, сплачених за кордоном.
  • Валюта розрахунку скоригованого прибутку КІК.
  • Коригуючі різниці за ПКУ – кейси та особливості.

3.2. Повідомлення про КІК.

  • Чим подання повідомлень про КІК відрізняється від подання звітності по КІК?
  • Повідомлення про КІК - особливості.
  • Кому, коли і як треба подавати?
  • Які зобов’язання покладаються на контролера КІК?
  • Мінфін затвердив Форму Повідомлення про КІК та Порядок надсилання Повідомлення до контролюючого органу.
    (Наказ МФУ № 512 від 22.09.2021, набрання чинності – з 01 січня 2022 року).
  • Відмова у прийнятті Повідомлення - які підстави?

3.3. Звіт про КІК.

  • Звіт про КІК - особливості.
  • Чи завжди потрібно подавати звіт про КІК?
  • Який обсяг інформації розкривається в звіті по КІК?
  • Яке наповнення? Обов'язкові додатки до форми звіту - аудійована звітність офшорів, ТЦУ-документація КІК.
  • Чи є «покинуті» і / або «забуті» нерезидентні структури зоною ризику, якщо по ним не звітувати?

3.4. Податковий контроль за КІК.

  • Форми та межі податкового контролю за КІК.
  • Строки, штрафи, підстави.
  • Запити про надання додаткових пояснень та первинної документації КІК.
  • Проведення відеоконференції із співробітниками КІК.
  • Зустрічні звірки.
  • Підстави перевірки контролюючих осіб.

3.5. Штрафи за неподання Звіту, несвоєчасну подачу Звіту, зміну долі участі в КІК, не відображення КІК в Звіті.

  • Неподання Звіту про КІК - штраф від 227.000 до 681.000 грн..
    Несвоєчасна подача Звіту про КІК - штраф до 113.500 грн.
    Не відображення в Звіті про КІК інформації стосовно наявних КІК - штраф до 2.270.000 грн.
  • Не повідомлення контролером протягом 60 календарних днів інформації про зміну долі участі в КІК або здійснення фактичного контролю над КІК, створення утворень без статусу юридичної особи - штраф 681.000 грн.
    Неподання (не в повному обсязі) документації з ТЦУ штраф до 2.270.000 грн.
  • Коли будуть застосовуватися штрафні санкції та пеня під час визначення та обчислення прибутку КІК?

 

Блок 4. МІНІМІЗАЦІЯ КІК-РИЗИКІВ.

4.1. Отримання інформації. Закордонні активи і КІК.

  • З яких джерел і яким шляхом контролюючі особи можуть отримати інформацію по ваших закордонних активах і КІКах?
  • Чи реальне отримання інформації по офшорам?

4.2. Використання закордонних рахунків і КІК-ризики.

  • Як працює процедура автоматичного обміну банками фінансовою інформацією для податкових цілей (CRS) і чому важливий резидентський статус.
  • Перші результати автоматичного обміну CRS.
  • Перспективи приєднання України до автоматичного обміну банківською інформацією.

4.3. Дедлайни 2021 та 2022.

 

Блок 5. ЗМІНА (ВТРАТА) СТАТУСУ РЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ для мінімізації ризиків КІК та CRS.

5.1. Допустимість подвійного (множинного) громадянства для громадян України.

  • Одне ≠ єдине.
  • Плани держави щодо введення зобов’язання повідомляти про іноземні громадянства та посвідки на проживання за кордоном
    (Указ Президента України № 85/2021 від 25.02.2021 р.)

5.2. Визначення податкового резидентства ФО:

  • За нормами іноземного законодавства.
  • В Україні.

5.3. Подвійний резидентний статус.

  • Конфлікти податкових зобов'язань і способи їх вирішення через угоди про уникнення подвійного оподаткування.

5.4. Іноземна судова практика щодо визначення статусу резидента й вирішення конфлікту подвійного резидентства.

  • Чим важливий критерій «Центр життєвих інтересів»?
  • Як його можна визначити й підтверджувати.

5.5. Процедури втрати резидентства в України - нормативне регулювання.
5.6. ЯК переконати ДПС, що у них немає прав на ваші податки?

  • Судові кейси щодо ОАЕ, Кіпру, Франції, Болгарії, Іспанії, Португалії тощо.
  • Кейс, коли український громадянин визнаний судом НЕрезидентом незважаючи на наявність неліквідованого ФОП-статусу.

5.7. Завдання, які вирішує практика зміни податкового резидентства.
5.8. Невдоволення ОЕСР схемами зміни резидентства.

  • «Чорний перелік» юрисдикцій для цілей СRS.

 

Блок 6. НАБУТТЯ РЕЗИДЕНТСЬКОГО СТАТУСУ ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ ЗА КОРДОНОМ.


6.1. Які країни на сьогодні найбільш ефективні для податкової міграції та зміни резидентського статусу за об’єктивними критеріями:

  • Прийнятний рівень податкового персонального навантаження.
  • Відсутність КІК правил для фізичних осіб.
  • Прийнятний термін проживання (до 6 місяців) для отримання статусу резидента.

6.2. Стислий огляд податкових пільг для фізичних осіб: Кіпр, ОАЕ, Монако, Андорра, Мальта, UK, Італія, Португалія, Ізраїль, Швейцарія, Східна Європа (Чо

СТРЕС-ТЕСТУВАННЯ (АУДИТ)

Стрес-тестування (Аудит) ваших КІК-ризиків (пільгові умови для учасників семінару), базовий і поглиблений формат.

Вартість участі у залi: 2950 грн (Без ПДВ). 

Вартість участі online: 2450 грн (Без ПДВ). 

У вартість входить: 

Для учасників вебінару:

  • участь у on-line ВЕБІНАРІ або семінарі (на вибір);
  • 6 годин навчання та консультацій;
  • індивідуальні консультації експерта;
  • відповіді на запитання (в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь);
  • ЕКСКЛЮЗИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ.

Для учасників семінару:

  • обід в ресторані;
  • кава-брейки (вранішня кава, чай, смаколики + в кожній перерві);
  • можливість живого спілкування зі спікером та колегами, обмін досвідом;
  • набір ділових аксесуарів;
  • сертифікат.

Звертаємо увагу!

Кількість учасників в залі обмежена Урядом. Реєструйтесь заздалегідь. Бронь місць підтверджується оплатою.

Площа ЗАЛУ 345 м2! Всі вимоги дистанції та безпеки будуть дотримані!

Розклад:

09:30-10:00 – Підключення учасників до Zoom (30 хвилин);
09:30-10:00 – Реєстрація учасників в залі для конференцій (30 хвилин);
10:00-11:30 – Сесія №1. Кузнечікова Олена (90 хвилин)
11:30-11:45 – Перерва на каву (15 хвилин)
11:45-13:15 – Сесія №2. Кузнечікова Олена (90 хвилин)
13:15-14:00 – Обід (45 хвилин)
14:00-16:00 – Сесія №3. Кузнечікова Олена (120 хвилин)

День проведення семінару:
середа

м.Київ, вул. Михайлівська 1/3

Дата і регламент семінару:
23.02.22, середа 10:00